The Wire Cleaning Up
S1, E12: The low-rise pay phones are out of service, so McNulty and Daniels try to keep pace by tapping Barksdale's office. Bodie gets some new responsibilities from Stringer; Freamon gives Shardene a 'new look'; and D'Angelo goes to NYC on an errand for his uncle. With the detail's future hanging in the balance, Daniels faces off against Burrell and his political allies.