Modern Family Closetcon '13
S5, E8: With some urging from Claire, Jay begrudgingly agrees to return to ClosetCon this year, and things get interesting when Jay is reunited with some old colleagues. Cam takes Mitch and Lily to the Tucker family farm for the first time and is excited to fold them into country life, that is until Grams pays an unexpected visit. And back at home, Phil, Gloria and the kids get into some mischief involving Jay’s very delicate Apollo 13 spacecraft model.