Grote blauwe wildernis Cocoseiland
S1, A2: Cocos Eiland, door Jacques Cousteau geprezen als ""het mooiste eiland op aarde,"" is een schat binnen de nationale parken van Costa Rica. Verken de wateren en ontmoet majestueuze zeedieren in overvloed, zoals hamerhaaien en Galapagoshaaien.