The Golden Girls Comedy of Errors
S5, E9: Dorothy finds a list of things that she wanted to accomplish before a certain age and finds that she hasn't accomplished many of them. So she decides to go after one of them, entertaining people. This leads her to sign up to do a stand up routine at a nightclub. Meanwhile, Blanche finds herself battling the IRS.