S4, E15: As everyone recovers from Will and Emma’s wedding, the glee club is given the assignment to sing their favorite song from a movie. Meanwhile in New York, Santana makes herself at home in the loft a little too quickly for Rachel and Kurt’s comfort. Also, the members of New Directions sing the hit series’ landmark 500th musical performance. Musical performances include “You’re All The World To Me”, “Come What May”, “Shout”, “Old Time Rock And Roll”, “Danger Zone”, “Diamonds Are A Girl’s Best Friend” and “Material Girl”.