Boss Consequence
S2, E8: Kane keeps the city from bankruptcy by forming alliances with his enemies on the City Council. But then Kane must decide if he will make concessions that will weaken his political machine. Zajac saves his gubernatorial campaign with an unplanned moment of sincerity. And Ian finds an unexpected way to deepen his connections with the Kane family.