Haven Consumed
S1, E4: While Audrey tries to settle in as a Haven local and as a new police officer in town, she stumbles upon another mysterious event in town, when food, fields, and even livestock around Haven all begin to die, and she joins with Nathan to investigate what the source of the epidemic could be – and what’s really happening in this extraordinary place.