The Newsroom Contempt
S3, E4: Facing a court subpoena and possible incarceration for contempt, Will stands firm in his refusal to reveal the source of the stolen DOD documents. As Charlie's distain for Lucas reaches a fever pitch, Sloan and Mac scramble to find a more acceptable, 11th-hour buyer for ACN. Jim's relationship with Hallie is put to the test by her new job at Carnivore, a start-up website.