The Future Diary Contract Terms
S1, E2: After surviving the first assassination attempt, Yuki and Yuno put their diaries together to stop a student who booby-traps the school hallways with motion-activated bombs; Kurusu, a police officer holding a diary of his own, comes to their aid.