S4, E5: Earl decides it's time to make it up to local stunt man, Sweet Johnny for sleeping with his girlfriend. When Earl finds Sweet Johnny, he discovers his friend has a permanent injury that makes a regular list item seem impossible. Elsewhere, Joy buys a gun after someone carjacks the Brat, but Darnell does not approve of owning the firearm.