S3, A4: De zoektocht van de meiden naar een huishoudster eindigt als ze Marguerite aannemen, een vrouw die over mystieke krachten lijkt te beschikken. Als ze haar ontslaan, raken de meiden er door een reeks bizarre gebeurtenissen van overtuigd dat Marguerite een vloek over ze heeft uitgesproken.