S1, A1: 2030: in een grijs Milaan worden Diana en Luca op een missie naar Lugano gestuurd om te spioneren bij de uitwisseling van een krachtig wapen. Edo Zani, de erfgenaam van Manticore Italië, moet reageren op een voorstel van het hoofd van Manticore Frankrijk, Cécile. In de flashbacks onderzoekt Diana de verdachte dood van haar ouders en ontmoet ze Gabriele, een mysterieuze Citadel-agent.