Shameless Crazy Love
S5, E6: Fiona is thrown in to chaos by the return of Jimmy/Jack/Steve, but she must deal with an even larger crises first as Ian, in a full psychotic break, steals Mickey and Svetlana's baby, Yevgeny, and takes him along on a road trip. But Jimmy is relentless in his pursuit of Fiona who, despite her recent nuptials, eventually gives in to their fiery chemistry and long history.