Smallville Crimson
S6, E13: After Lois applies lipstick made from red Kryptonite, she becomes overwhelmed with desire for Clark and makes her move. When the two share a kiss, the red kryptonite transfers to Clark and eliminates his inhibitions. Clark then bursts into Lex and Lana's wedding dinner and kidnaps the bride-to-be.