Crytunes Divorce Tablet Ring
S1, E22: John and Joan reveal a shocking secret they’ve kept from their kids for 35 years. Also, Greg quits his job after creating a public funding campaign for his own invention, Heather and Tim try to make up for missing Samantha’s Student of the Month Ceremony at school, and Matt’s plan to make a big announcement at his and Colleen’s book party keeps getting delayed.