Chained Soldier Curiosity, Shushu, Undress
S1, E2: Yuuki is recruited to work as a caretaker at the 7th Squadron’s dorm in Mato. Shushu catches him unaware and turns him into her boy toy. Suddenly, a giant Shuuki attacks!