D-Day
S5, E12: After Cece receives an exciting new job offer, Jess agrees to help Schmidt with the wedding preparations, but things don’t go as planned when Schmidt’s dad, Gavin, appears. Meanwhile, Winston and Nick get into a competition over whose job is harder.