S5, A13: Michael en Fiona gaan naar Puerto Rico om een financiële hacker te ontvoeren, want ze hebben zijn software nodig voor Anson. Maar de hacker heeft een paar gevaarlijke vijanden die hem opwachten in Miami. Ondertussen krijgt Madeline van Sam en Jesse training in het vinden van gevoelige politiedata. Gastoptredens van Lauren Stamile, Jere Burns en Ian Anthony Dale.