S2, E5: Clark becomes concerned when a mysterious poet, Byron Moore (SEAN FARIS), leaves love notes for Lana at her parents' grave. Clark warns her to stay away from Byron, but she is intrigued. After a mishap, Clark and Lana befriend the elusive boy and find out that he sneaks out of his house, where his parents keep him locked up in chains. They become determined to save Byron--but he has a dangerous secret.