S1, E4: The rookies are temporarily paired with new training officers, and Officer Nolan is paired with Officer Lopez. When Nolan and Lopez track down an escaped criminal, they discover a little kindness goes a long way. Meanwhile, Jackson is forced to face his fears when he is partnered with Officer Bradford, while Officer Chen and Nolan must face a hard truth.