Sleepy Hollow Dead Men Tell No Tales
S3, E5: With Booth and Brennan in tow, Abbie and Crane set out to prove that supernatural forces are at play when a mysterious death plagues the FBI. As Pandora unleashes a force to awaken the dangerous Red Coast General Howe, both teams must find a way to save the town from the British Army of the Undead. Can the power of Booth and Brennan combined with Abbie and Crane be enough to stop Pandora’s evil forces?