Dead on a Rival
S11, E12: Mitchell learns a valuable life lesson when Murray (Paul Dooley), a former resident of the house, shows up unexpectedly. Meanwhile, the Dunphy’s old neighbor-turned-tech-titan, Kenneth (Josh Gad), comes to visit with a big surprise for Phil. Then, Manny’s dad, Javier (Benjamin Bratt), shows up with a big opportunity for his son.