Harry Potter: Wizards of Baking Diagon Alley
S1, E3: In a salute to the famed shops of Diagon Alley, hosts James and Oliver Phelps challenge the bakers to make 50 handheld desserts to feed a crowd of Harry Potter fans, who vote on a winner; judges Carla Hall and Jozef Youssef decide which team must go.