S2, E16: Greg stirs up an old family feud when he finds money he accused Matt of stealing from him when they were younger. Also, Joan takes offense when Heather writes off her forgetfulness as "old age"; Colleen confronts a mechanic she believes is sexist; and Tim makes the kids go through an impromptu earthquake drill to see if they could figure out how to get home without money or cell service.