Our Flag Means Death Discomfort in a Married State
S1, E4: While a feverish Stede flashes back to scenes of his marriage, Blackbeard experiences his own identity crisis. Jim suffers through questions from the overcurious crew. Then, with the Spanish approaching, two very different captains must each walk a mile in the other’s shoes.