Fatal Shot Disrupters of Peace
S1, A2: Gandhi, Dr. Martin Luther King, Jr. and John F. Kennedy were proponents of peace and progressive ideals—until cruelly gunned down by assassins driven to annihilate their dreams. Discover what propelled their killers to take their fatal shots and examine the famous legacies that remain.