Boston Legal Do Tell
S4, E4: Gen. Fitzgerald goes to the firm for help when the Army threatens to discharge him after he reveals his homosexuality; Carl asks Katie to assist a new associate in a custody battle over a 9-year-old bullfighter; Alan finds himself speaking gibberish.