Do You Believe in Magic?
S8, E12: Fearful that the romance between him and Claire is fizzling, Phil calls upon his altar ego, Clive Bixby, get Valentines day back on track. Meanwhile, much to Gloria’s chagrin, Jay shows a bit of child favoritism when he and Gloria must deal with Joe’s inappropriate Valentine gift-giving and Manny’s dating indecisiveness. When Cam and Mitch try to empower Lily, Haley and Sal to stand up to the men in their lives, things don’t turn out as planned and go overboard. Finally, Alex discovers she has a secret admirer who may be a little too involved with family.