Doctors with Borders
S1, E5: Neal clashes with his father, Dr. Peter Hudson, who is a neurosurgeon, over how to treat his gravely ill mother, Asra Hudson, whose mysterious symptoms force Angels Memorial to quarantine Trauma One.