S4, E3: When the personal details of a previously anonymous girl mentioned by the President are leaked, Selina's team tries to find a scapegoat for the data breach. Catherine tells Selina she wants to support an anti-bullying campaign; Dan tasks Jonah and Richard with buying fireworks for a campaign rally. While Mike is about to make a dreadful error at a press conference, the President hosts the annual Easter Egg Roll and reads a story to the assembled kids.