Phoenix Rising Don’t Fall
S1, A1: Nadat mede door haar een wet op huiselijk geweld werd aangenomen, vertelt Evan Rachel Wood haar eigen verhaal over hoe zij mishandeld werd door rock-icoon Marilyn Manson.