Doomsday
S5, E4: When a man is found murdered inside his supposedly impenetrable doomsday fallout shelter, the squad must figure out how and why he was targeted. Jane finds it difficult to focus on the case when she discovers Korsak is looking into retirement and Frankie is keeping a secret of his own.