Dulcinea
S1, E1: In the asteroid belt near Saturn, James Holden and the crew of the ice-freighter Canterbury, investigate a distress call from a mysterious derelict ship, the Scopuli. On Ceres Station, Detective Miller begins an off the book investigation of a missing heiress, Julie Mao.