The Wire Ebb Tide
S2, E1: In the Season Two premiere, Det. Jimmy McNulty--exiled to police-boat duty--finds the body of a woman floating in the Baltimore harbor. Bodie drives to Philly to make a connection for the Barksdale crew and Stringer Bell takes the train to New York to feel out the crew's reticent suppliers.