Eclipse Big Love
S1, E4: Bill seeks 'clarity' after having some unsettling dreams. Later, on a hunting trip with Ben, he gets the answer for which he's been searching. Barb gets a long-term teaching job, putting added pressure on Nicki and Margene at home. Nicki fends off her creditors; Joey pays Bill a visit with some revealing news about Roman; Heather rescues Sarah from a bad party.