Avengers: Verborgen oorlogen Eerste dag
S1, A1: Het is Ms. Marvels eerste officiële dag als Avenger! Maar wat fantastisch had moeten zijn, wordt al snel intimiderend. Zal Ms. Marvel zichzelf leren te vertrouwen en zich bij haar nieuwe team voegen?