Eh...oo...au...
S3, A2: Saul probeert de degenen te vinden die verantwoordelijk zijn voor de aanval op Langley en rekruteert een ongewone expert om de geldstroom te volgen. Quinn, die last van bijkomende schade van een vorige missie, probeert het heft in eigen handen te nemen. Carrie heeft het moeilijk en komt erachter wie haar echt steunt en de familie Brody probeert met therapie de familie weer te herenigen.