Love & Death Encounters
S1, E2: During Candy and Allan's second encounter, Allan recounts the impact of an earlier affair on his marriage and shares concerns that a now-pregnant Betty's postpartum depression may return. As their arrangement unfolds over the next several months, Candy fears she and Allan are at risk of breaking their most important rule - no feelings. Later, Candy bristles at news that Allan and Betty are going on a Christian marriage retreat.