End Game
S3, E8: The POI team's war with HR nears a boiling point when Finch receives 38 numbers at once from The Machine. He discovers they are connected to an unknown player who is inciting an all-out war between the crime organization and the Russian mob. Meanwhile, a window into Carter's past is seen through flashbacks with her son's father.