Grimm Endangered
S2, E19: Mysterious cow mutilations and reports of glowing creatures put Nick on a case that forces him to question the existence of aliens within the Wesen world. He also meets a strange UFO expert who seems to know more than he's letting on. Meanwhile, Nick digs further into the key, and Juliette's romantic memories of Nick start coming back in a big way.