Lucky! Enemy, Friend, Comrade
S1, E4: It's an all-out war between the British teams and the rebranded CSI, now the Federation Internationale du Sport Automobile (FISA), who are desperate to control Formula One entirely. Bernie takes the teams to South Africa, at his own expense, to prove to the world that they’re the only ones who can actually stage a race. The bluff works, his influence grows and more success on the track follows.