The Tower Episode 1
S1, E1: Detectives Sarah Collins and Steve Bradshaw investigate the deaths of the long-serving police officer Hadley Matthews and the 15-year-old Libyan refugee Farah Mehenni, who both fell from the roof of Portland Tower in south-east London.