Tales of the City Episode 1
S1, E1: When Clevelander Mary Ann Singleton visits her friend Connie in San Francisco, she decides to move to the city permanently. Her apartment search ends at 28 Barbary Lane, home to bohemian landlady Anna Madrigal and new friend Mona Ramsey.