The French Mans Episode 1
S1, E1: After being the only witness to a car crash, Vincent, who is in his thirties, answers a phone abandoned on the side of the road. He hears a message that isn’t meant for him: “If you aren’t here by 5 p.m., we’ll kill your wife.” Vincent, who isn’t very brave, would rather forget the incident as soon as possible. He has other fish to fry: winning back his girlfriend, for example, and making her forget the drunken messages he left her the previous day. But his colleague Alban, who delivers the mail in the building, sees it as a sign of a great destiny they are meant to achieve together. A fan of action films, Alban already imagines himself as the hero of the day and takes Vincent to the hospital to find the victim of the car accident and give them back their mobile phone.