Episodes Episode 1
S1, E1: Sean and Beverly Lincoln are a happily married English couple, who are also the creators of a hit British TV show. Their life seems complete. That is until a hugely powerful and charismatic US network president persuades them to move to LA to recreate their show for American television. Things begin to unravel as soon as Sean and Beverly arrive in LA. It soon becomes clear that the network president has never even seen their show. To make matters worse, he insists that they replace their brilliant lead actor, an erudite Royal Shakespeare veteran, with... Matt LeBlanc!