S1, E2: Paul Maisonneuve and Sandra Winckler, two chalk-and-cheese cops, are faced with the show-home case. A victim of attempted homicide, Paul Maisonneuve is a mysterious man. What secret is he hiding? Who from his past could be guilty party, most-wanted by every police officer in northern France?