Two Much with Kajol & Twinkle Episode 2
S1, E2: Alia Bhatt and Varun Dhawan join Kajol and Twinkle for a catch-up; from starting as students to becoming parents, they trace how they've gone through most phases of life together and now their babies may be friends.