The Divorce Insurance Episode 2
S1, E2: The team is astonished to learn that Na-rae, who joins the task force as a special advisor quant and a senior managing director at Plus General Insurance, is also Ki-jun's ex-wife; the team pairs up to gather data for the divorce insurance policy.