S1, E2: 31 december. Ana heeft zich aangemeld voor het etentje dat Guille en Ali organiseren. Oscar zit in een gespannen relatie, terwijl Ana al ongeveer vijf maanden met iemand anders gaat. Terwijl ze wachten, vermaken ze zich met een spel waarin alle spanningen van de avond tot uiting komen.