In the Flesh Episode 2
S2, E2: Kieren is dismayed when his Roarton escape plan is crushed by Maxine, however he is surprised to find a compelling reason to stay. When Jem is humiliated at school by a pupil with a mysterious vendetta, she gravitates to Gary to try and prove her bravery, to devastating effect.